dinsdag 3 december 2013

Live bloggen tijdens #DISH13

Vandaag ben ik in De Doelen in Rotterdam voor DISH13. (Ik was hier gisteren ook al en heb toen geluisterd naar Jason Scott, daar kom ik nog op terug.) Vanmorgen heb ik geluisterd naar twee keynote speeches (eentje van Chris Wild en eentje van Mitchell Davis, kom ik ook nog op terug) en nu moet ik "aan de bak."
Het middag-programma bestaat uit vijf keer vijftien "chef's tables," een soort rondetafelgesprekken. Het is mijn taak om van vijf van die gesprekken live verslag te doen via PiratePad. Als het goed is, ga ik daar deze URL's voor gebruiken en kunnen anderen ook bijdragen:

Van 11:25 - 12:00: Meet the keynote: Mitchell Davis
Van 12:10 - 12:45: Meet the keynote: Jason Scott
Van 14:15 - 14:50How to raise quality and sustainability of digital heritage
Van 15:00 - 15:35How to raise quality and sustainability of digital heritage
Van 15:45 - 16:20How to raise quality and sustainability of digital heritage


En daarna is het tijd voor Drinks... O nee, eerst komt Taco Dibbits ook nog.

Gerelateerd
Hyves downloaden en Jason Scott ontmoeten

Plaatje: Big dish van Fattlama

1 opmerking:

  1. Yeah, de hele dag wat te lezen. Ik wilde niet komen. ZZP dus het zou me veel te veel geld gaan kosten :-(

    BeantwoordenVerwijderen